יום רביעי, 20 באוקטובר 2010

סיפור סקס מספר 2

בריאנה הולצמן היה מבריק. היא היתה רופאה, מועצת רואי ברפואה פנימית אשת עסקים מצליחה. עם שיער ארוך, שחור, עיניה כחולות חיוורות complection, היא יכולה רק להיות מתואר יפה והיא פנתה ראשים של גברים בכל אשר הלכה.
למרות כל זה, היה בריאנה בעיה. בגיל 28, היא עבדה קשה כל החיים שלה כדי ליהנות מסוג של החיים היא השיג. לא היתה פעם לחיים החברתיים או את החוויות הרגיל כי הכין אותה בחיים הבוגרים. היא פיתחה שום חברים או קבוצת תמיכה. היא היתה בתולה.
לאחר אחרת זכה להצלחה לה בחיים, עם זמן המתנה על ידיה בפעם הראשונה בחייה, היא חשה את הצורך של אותם חברים ותומכים. בפעם הראשונה בחייה היא חשה תסכול כאשר היא גילתה שהיא לא יכלה לשלוט הצרכים המיניים שלה ואת הרצונות. מוחה היה נצרך לפעמים עם הצרכים שלה. אוננות, תוך מתן סעד זמני, רק נראה להחמיר על צרכים אלה.
אז זה היה כי היא ישבה במשרדה, לאכול כריך הצהריים שלה ענבים, אחרי בוקר עמוס רואה חולים. פתאום, שכל הדחף לשלוט נתקלתי בה בעוצמה שלא ידעה בעבר. היא זקוקה לגבר. שהשתוקקה גבר שיבוא לקחת את בתוליה לספק את הצרכים שלה! בתגובה tose הצרכים, ידה הלך מתחת לחצאיתה תחת תחתוניה כדי nubin הקטן שלה בחלק העליון של הפרוזדור שלה.
שם, אצבעותיה להחיל מגע נוצה כדי השפתיים שלה דלוקות אלה תשוקות שהיא כבר חווה. בהדרגה האצבעות האלה מצאו את דרכם לתוך הנרתיק שלה עיסתה כדי לשלהב יצרים אלה עוד יותר. מהר עתה, תשוקות היו להשתלט על כוחותיה של סיבה. . . היא זקוקה הקלה! היא זקוקה לגבר!
לבסוף, כאשר ברי היה מאבד שליטה, היא הרגישה את זה. . . העומס בברכה של נוזלים מהנרתיק שלה תחושה של הקלה, כי סימנה את האורגזמה שלה. היא החלה להירגע לחפש טישו כדי לנקות את עצמה. אז, זה היה לחזור לעבודה. . . שנים עשר חולים יותר לראות לפני שהספיקה לסיים אותה ביום של ההקלטה ומינהל במשרד.
זה היה ליד ראש הממשלה 5:30 כאשר בחור צעיר, ואלקין ללא תור, ישב בחדר בחינת כשהיא נכנסה לפגישה האחרונה שלה היום. . . הצעיר היה במצוקה בבירור כמו ברי הרים את התיק שלו וראיתי את הפתק, "האיש הצעיר הזה יש איים להרוג את עצמו ואת מתעקשת כי הוא לראות רופא. לא הייתי אומר מה הבעיה שלו. "
"ובכן, מה אני יכול לעשות בשבילך? איש צעיר! "היא שאלה את הבחור הצעיר הראה מבט של אימה כאשר הוא ראה אותה.
הוא התנשם, "אלוהים אדירים! את אישה. אני לא יודע .. "ברי חש רעד של הומור כמו השיבה," כן! אני אישה. מה אני יכול לעשות בשבילך?
"אני לא יכול לדבר עם אישה"
"אז, למה אתה פה?"
"חשבתי שאתה גבר. לא הבנתי. . . "
"ובכן, אני רופא מיומן לטפל בכל מיני בעיות," אמר ברי להירגע הצעיר ואת לרדת לעומקו של הבעיה שלו.
"אני בטוח לא שלי."
"ובכן, למה שלא תספר לי קצת על הבעיה ונראה."
לפתע הצעיר הראה גל של ביטחון כמו שהוא אמר, "זה בעיה יחסי מין."
ואז, כפי שהיא מכינה לשאלה נוספת אחות שלה ופתחה את הדלת לחדר הטיפול ושאל, "האם אתה צריך אותי יותר? זה הזמן לפרוש בעבר שלי. "ברי השיב כי לא היה לה צורך נוסף של האחות שלה ולאחר מכן המשרד היה ריק מלבד ברי והצעיר.
אז, מה טיבה של הבעיה שלך? היא שאלה.
"אני חרמן. . . נראה כאילו אני קשה כל הזמן. אני לא יכול לחשוב בבהירות כמו ההורמונים שלי להסיע אותי. "
"האם ניסית אוננות"
"בטח עשר פעמים ביום אבל זה לא מביא להקלה. אני לא יכול להמשיך לחיות ככה. "
זה היה כאשר דיבר כי ברי הבין את הבעיה שלו היתה מאוד דומה לשלה. היא התחילה להרגיש משהו ערבוב במעיים שלה. "לעזאזל!" חשבה, "אני הולך" להיות כמו את הרע כמו אותו רגע. לפתע, רעיון שפותח.
היא הרהר על כך בקצרה כפי שעשתה בהחלטתה לקחת הבתולים של האיש הזה. ההחלטה התקבלה על הקולות הפנימיים חזקה של התנגדות, כי בדרך כלל controilled מעשיה.
"האם היו לך יחסי מין לאחרונה? היא שאלה את האיש הצעיר בתמימות.
"לא, אני בודד כומר של כנסייה קטנה. נשבעתי להישאר צנועה עד הנישואין מעולם לא היה לי סקס . "
הגיע הזמן להגדיר את התוכנית שלה בתנועה. ברי של נחישות חזקה מתמיד, קולות של התנגדות היו abating.
"אף פעם לא קיימו יחסי מין. ובכן, זאת הבעיה שלך. אולי אנחנו יכולים לתקן את זה אם אתה באמת רוצה. "
"אני רוצה."
"אתה תעשה בדיוק מה שאני אומר בלי לשאול שאלות? אתה יכול לשמור על הנעשה כאן סוד? "
בעוד היא מדברת, הצעיר חייך כפי שהוא הבין את ההשלכות של מה שהיא אומרת. "כן גבירתי! אני יכול לשמור סוד. . . חוץ מאלוהים, כמובן!
"אל תדאג לו צדקתו עכשיו. אני בטוח שהוא מבין את המצב שלך אפילו יותר טוב ממך. עכשיו, תוריד את הבגדים שלך להיכנס חלוק בית החולים הזה ", אמר ברי כשהיא נכנסה לחדר הטיפולים הסמוך והוציאו במהירות בגדים שלה לשמור על חליפה החולים כירורגית. היא חשה התרגשות שלה גדל התשוקות שלה גוברת ככל שהיא הצפוי מה שהיא הולכת לעשות ..
כאשר ברי חזר הצעיר מצאה רדודה נשימתה ואת בשרה סמוקות עם תשוקה. קולות של התנגדות דהו. היא ניגשה אל שולחן הבדיקות והורידה את החלק העליון השטוח לפני הנחת שמיכה על השולחן עור שואל את הצעיר שוכב על השמיכה, להתרווח. אז היא זרקה את השמיכה השנייה על אותו כדי לכסות הצניעות שלו היא אמרה, "עכשיו, להגיע מתחת לשמיכה ולהסיר שמלת שלך." היא אמרה. הנוהל המקובל עבור חדר לבחון, חשבה!
כשפנתה את השמיכה כדי לחשוף אותו עד המותניים, את ידה בעדינות מוברש השדיים שלו הפטמה. ההשפעה על האיש הצעיר היה ברור! הוא גדל הסמיקה עוד יותר ונשימתו נכנס נשימות רדודות. ואז, התכופפה כאילו כדי להתבונן בו מקרוב יותר ודיבר לתוך אוזנו, "האם נוח לך?" לחשה.
"Yyyes !!!,"
"האם אתה אוהב את האצבעות שלי נוגעות בעור החשוף שלך?" היא שאלה.
"כן! נא לעשות את זה עוד קצת? "
עם כי היא הגבירה את הקצב של ליטופים וידיה מכוסות כל פיסת גופו העליון ואת גופו של הצעיר היה מתחיל לרעוד עם תשוקה. כמובן, פעולות ניהלו השפעתם על ברי מדי והיא חשה את עצמה לזרז עם תשוקה גוברת עם כל הליטופים שלה.
לאחר עיסוי הגוף העליון שלו, הוציא ברי את השמיכה וחשף את רגליו אל הירכיים העליונות. שם היא המשיכה ללטף ולעסות כמו האיש החל לפלוט חיים נמוכה נשמע כמו שהיא הגיעה אזורים יותר רגישים שלו. כמו עבדה, היא התכופפה כך את החלק העליון של המדים החולים שלה היו תלויים ברפיון מהגוף שלה חשופה, קטן עליה ציצים בצורת היטב הצעיר מבטו של דרך הצוואר רופף ..
עד ידה אל מתחת לשמיכה כדי אחיזה הצעיר של הזין הקשה ביותר שהוא היה פראי עם תשוקה זו באה לידי ביטוי אל ברי, אשר מצאה את עצמה כעת גם מאוד נרגשים. . .
ואז, פתאום, בפרץ של ביטחון, הצעיר השליך את השמיכה, קם. תפס את ברי בחיבוק, ונישק אותה בלהט ומחזירים אותה על השולחן שבו הוא הסיר במהירות את המדים שלה בבית החולים והיתה אווירת סקס . שם הוא המשיך למצוץ את פטמותיה וללטף המפשעה שלה. הכוח היה מוסט מן הרופא לחולה הוא השתלט.
באותה פתאומיות שהוא בא מן השולחן, הוא חזר על החלק העליון של ברי בין הברכיים הפשוקות שלה. כפי שהם פנים אל פנים הוא נישק אותה בכוח והיא החזירה את הנשיקה בעין.
כששכבה תחתיו, ידע ברי כי גורלה נחרץ! הוא היה הולך לזיין אותה וזה מה שהיא רצתה. היא דיברה, "אנא קל ללכת, אף פעם לא עשיתי את זה לפני." עם זאת, היא חישלה את עצמה ואת מוכנה הכאב הכרוך לקרע של קרום הבתולים שלה.
מעליו, האיש גישש עם הזין שלו כמו שהוא מוכן בפעם הראשונה שלו עם אישה גם. הוא מישש שוב ושוב ביקש לשים את הכתר של הכלי שלו לתוך הנרתיק שלה. ואז, אחרי כמה מתגעגעת, זה נמצא זה מארק התמקם במקום.
במבט מהיר רק בעיניו של ברי, הוא עבר ואת הזין שלו החליק מאמץ כדי החדירה המלאה של זה. ברי חוותה אף הכאב של אובדן בתולים שלה, קרוב לוודאי שכן קרום הבתולים נהרסו על ידי אוננות הקודם שלה. נח יחד.
ואז, אחרי זמן מה, האיש הצעיר החל הניסוי; לדחף ולסגת; לזוז הצדה; ו להזיז את התחת שלו במעגלים קטנים. כפי שהוא ניסויים, הוא ציין כי בכל מהלך חדש נראה להוסיף להנאה שלהם.
אולי דקה או שתיים מאוחר יותר, הרגשתי ברי מתקשח האיש להקפיא צעירים. "! אני הולך בהצטיינות" הוא אמר, ואז זה נגמר.
ואז בא זוהר כפי שהם שכבו יחד. זה היה בלתי צפויות כששכבו נעולה יחד נהנה שלום ושלווה שנמנע מהם במשך זמן כה רב. אולי זה נמשך זמן רב יותר, אך הצעיר מהרה מצאו את הפין שלו מלא חיים מוכן לעוד סיבוב. . . או אולי רק המשך של הראשונה!
הפעם, הרגשתי ברי את הצורך להניח שליטה. . . היא היתה, אחרי הכל, הרופא המטפל! או אולי היא היתה רק אישה חזקה או. . .
בעודה נעה מעל האיש הצעיר לתפקיד על גבי על שולחן הבדיקות נוח הרגישה משהו שהיא מעולם לא הרגשתי ממש לפני. . . היתה משיכה האיש הזה; סוג של תשוקה, חם ונעים להיות קרוב אליו כדי באמת יודע לבו ומוחו. היא הביטה לתוך עיניו וביקש תקשורת שם.
ואז, בעודה נעה להכניס את הצעיר של פין גדול למדי לתוך אותה, היא רכנה קדימה ונשקה לו. . . רב משמעות נשיקה! זה היה נשיקה, כי פנה אל הלב הנשמה מאוד - עוד קודם לה!
בהתמדה לאורך, היא משופדת על עצמה לאט אל הזין שלו והחל לרכוב עליו אופנה cowgirl. כמו הבחור שהיא מביכה בתחילה, והחל לערוך ניסויים כדי לפתח אפיקים חדשים של עונג כשהיא משופרת הישן.
הם עבדו יחד כמו העיניים של ברי בגלוי העריצה את אהובה גמלו בתגובה דומה ממנו. זה היה טוב! השניים עבדו לאט לפתח התשוקות שלהם, כפי שהם עשו אהבה עם העיניים שלהם והנפש. . . ומאוחר יותר גם סקס ברמה הגיע
דקות חלפו ברי הרגיש התשוקות שלה במהירות גבוהות מעבר להבנה כל הקודם כפי שהם זיין יחד. כאשר הם עבדו יחד, היא החלה להרגיש לזרז הגוף עוד יותר שלה; להגיע לשיא של כמה רגשי הרחוק. בתגובה, היא רכבה על הצעיר קשה לשים את לבה ואת הנשמה לתוך מה הם עושים.
כמו התחושה המוגברת היא חשה את השדים של סקס בתוך פקד לקחת אותה ואת הסיבה לה לדעוך. שום דבר לא חשוב חוץ שיא הרחוק ההוא אשר היה מתקרב מהר יותר עכשיו. השדים הצמיד אותה יותר.
בקרוב, עם התשוקות שלה מעבר לשליטתה, והיא הרגישה את תחילת לשחרר אותה. . . קרשנדו של תחושות ורגשות סותרים חזקה מכדי להתנגד או לשנות. השדים שלה היו בשליטה מלאה, מגיב רק על הצרכים והרצונות שלה. . .
ואז, גם היא גרה מחוץ השיא שלה, היא הרגישה אידיוט הזין של הצעיר ואת בקיא ושוב זה תוכן לתוך בטנה.
זה היה הראשון שלה! האורגזמה האמיתית הראשונה שלה והיא התענגה על זה כששכבה בטן לבטן ונישק וליטף את צווארו וכתפיו תוך זוהר עקפה אותם. אז כמו התשוקה של המעשה שלהם נמוג ואת השלווה שאחרי אפפה אותם, הם המשיכו שכבו יחד.
זין רפוי Whe של הצעיר חמק ממנה, הרגשתי ברי הפסד. . . משהו נעלם הקסם של זוהר היה נשבר על ידי המציאות. בהתחלה, היא ניסתה לשמור על זה, אבל העיתונות של העולם האמיתי היה גדול מדי.
לבסוף, היא עברה את הצעיר ולאחר כמה מהלכים מביך כמה הסיר את עצמה מהשולחן בוחן והושיט את אהובה go0wn החולים, "הנה, קח את זה ולרדת לחדר האמבטיה cleasn עצמך; לשים חלוק ואז זה נקי. "
כאדם שעזב, ברי מיהרו רבעים שלה וניקתה את עצמה לפני redressing ו עוטה מעיל הרופא הלבן שלה, ואז חזרה אל האיש בחדר הטיפולים.
שם, היא הושיטה את הצעיר ערימה של טפסים, "הנה טפסים למלא, אם אתה רוצה להיות מטופלת שלי," אמרה, "אני מניח שאתה רוצה להיות מטופלת שלי." האיש לא נזקק דוחק כמו שהוא התעסק עם הטפסים.
אז, כשהגיש את הטפסים שלה השלימה אמרה בפשטות, "בשבוע הבא, באותו הזמן. אל תאחר. "והובילה אותו אל מחוץ לדלת.
היא ציינה בטופס כי שמו של הצעיר היה ג 'ון Dingham. גם עוד חולה סקס חמוד
כעבור כמה דקות, היא ישבה תרשימים הערות שלה על הביקור. . . היא יצטרך להיות זהיר מאוד איך שהיא מנוסחת הדו"ח שלה אם ביטוח הבריאות שלו היו לשלם עבור ביקור זה במשרד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה