יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

סיפור סקס של דניאל

דניאל קרא לי היה כזה בקול מתוק, "אתה יכול לבוא לבקר לסופשבוע רוצה לעשות סקס  איתי ?"היא שאלה אותי. "בטח" אמרתי לה סקס זה כיף במיוחד סקס איתך. "טוב, אנחנו רוצים לאפשר לך לראות כמה אחייניות בהריון יפה מאוד כמה דברים כיפיים יותר מדי." היא אמרה אני גם רוצה לעשות סקס ולהכנס להריון. "אני אהיה שם" אמרתי לה. יום שישי מוקדם נסעתי לחנות שלהם התקבל דניאל שלי ליד הדלת. היו שתי אחייניות צעירות בהריון מאוד איתה והם חיבקו אותי ונשאר קרוב אלי. בעלה חייך ואמר שלום דניאל לקח אותי בחזרה שבו הם היו בחדר הפסקות ודברים אחרים. דניאל שמט את בגדיה במהירות וחיבקה אותי. "החלטנו כי אני רוצה להיות בהריון מדי." היא אמרה לנשק אותי. הבנות היו ליד ידי חיבקו זו את זו ואת הבגדים שלהם היו באים לחשוף מקסים העשרה הרות חום.

דניאל היה בהנחת ו מושך לי אותה והיא החליקה את הזין שלי אל תוך שלה סקס קטלני. היא כבר היתה רטובה לגמרי ולכן לא היתה לי שום בעיה להגיע פנימה היינו שם כמו ששנינו צפו העשרה לאכול אחד את השני ומוצצים ציצים חלב עושה. זה גרם לי קשה לראות אז דניאל לו את רגליה סביב מותני. מילאתי את הכוס שלה והיא לא נתנה לי את שלה, אבל כל הזמן מסתכל הבנות כל כך מהר, מילאתי אותה שוב. היא ריגשה אותי החוצה כל הזמן ירכיה באוויר כדי להרחיק את בהצטיינות ב לה הבנות באו אלי, מוצץ את הזין שלי ניקוי. רון נכנס ואמר, "אנחנו סגורים הוא סוף השבוע בא אלי מאחור היו זרועותיו סביבי. הוא פשט במהירות את הזין שלו היה גדל בין הלחיים התחת שלי  רצינו סקס ואת הנשים ישבו כולם משחקים אחד עם השני מתבונן בו. "האם יש לנו מזוין טוב?" הוא שאל, ואני אמרתי בטוח למה לא. שכבנו על המזרן והוא מיד היה פיו על התחת מוריד לי את הבגדים טוב ולאחר מכן אצבע ולאחר מכן ראש טוב בגודל שלו הזין היה בכניסה של התחת שלי. הוא תפס את המותניים שלי תוך כדי סקס  ואחר כך החליק לתוך התחת שלי עושה לי לגנוח בקול רם. HS לאחר שבץ כמה היה עמוק בתוכי לכת סביב צובט את הפטמות שלי. הזין שלי התקשה שוב ואשתו היתה מתחת אותי שנייה נע כדי שאוכל לזיין אותה בזמן שהוא זיין אותי. הבנות צפו ושיחקו אחד עם השני ואחרי כמה זמן הוא התנפח ומילא שלי עם הזרע שלו. מיד אחרי זה עשיתי את אותו הדבר סקס עם דניאל והיא שוב נטלה לטעון כדי להיכנס להריון.

דניאל הסתובב ונגע בראשי למצוץ את השדיים שלה ועל כך שהיה לי בפה מלא את הציצים שלה כמו רון לי קשה שוב והפעם הציע לי את הזין שלו כדי למצוץ זה היה סקס טוב. הוא עבר את זה על הפנים שלי ועל הזין שלי מצא איכשהו את פניו ועד מהרה היינו מוצצים אחד את השני. לפני שעמדתי לגמור הוא החליק את הזין שלי אל אשתו ואני נפרק אותה.

זו היתה ההתחלה של סוף השבוע מלא סקס . אף אחד מאיתנו לבש בגדים וכך כולנו נהנה אחד את השני.
יותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה